søndag 8. desember 2013

Kjøkkenet vårt!!

Vi har en øy som eneste kjøkkenbenk!! Vi har ikke angret en dag på at vi valgte hvitt på hvitt så ser det skikkelig fresht ut når det er reint!! Men å bare ha en øy som eneste benk er også en utfordring fat glass kopper frukt alt som vi setter fra oss kan gjøre at det ser fryktelig rotete ut!!! Vel slik så det ut i går tidlig, skjeldent ..

Måtte og ta et bilde av babymagen min i dag!! Jeg er stor nå og føler meg litt tung!! Men er 2 mnd igjen så større skal jeg bli!!

Så er 2 adventslys tent og jeg leter etter gode karamelloppskrifter!! Det er et HAV av oppskrifter på nettet og jeg har skikkelig dårlig erfaring med karamellaging så spørs hvordan dette går!!

Ha en fin kveld :)



2 kommentarer:

  1. For en fin mage!!!! Jeg har sett ut så en hvalross m alle mine ;) stilig classy kjøkken!!!

    Klems Diana

    SvarSlett
  2. Haha føler meg litt sånn om dagen, men det er gledelig og ikke permanent så jeg fikser 2 mnd til ;) Vi er heldige vi damer som får oppleve dette ;) Tusen takk og klemmer tilbake :)

    SvarSlett